Technicka podpora

Technická podpora

Kontakt na technickou podporu:

  • Tel.: 226 224 226 (prac. dny 8 - 12 hod.)
  • E-mail:

V oddělení technické podpory společnosti Conrad pracují odborníci s elektrotechnickým vzděláním, mnohaletou praxí a prozákaznickým přístupem. Pracovníci z oddělení technické podpory řeší technické dotazy, nabízí odborné konzultace o použití a provozování výrobků z našeho obsáhlého sortimentu. Tato technická podpora je pro naše zákazníky bezplatná.

Naší prioritou je rychlá reakce a profesionální přístup ke každému dotazu. Dobré zázemí a profesionální přístup pracovníků umožňují efektivní zpracování, a evidenci dotazů a Vašich potřeb. Přes všechnu snahu, vzhledem k počtu nabízených položek mohou nastat situace, že ne ke každému výrobku máme k dispozici okamžitou odpověď.

Technické dotazy bývají komplexní, složité, a vyžadují rozvahu a úsudek. U složitějších dotazů, doporučujeme raději využít výhod písemné komunikace. V takovémto případě nám prosím zašlete email, či vzneste dotaz v diskusi u výrobku. Výhoda vznesení dotazu v diskusi spočívá v tom, že Váš dotaz vidí i ostatní zákazníci a může tedy i pomoci někomu jinému.

V jakých případech se na naší technickou podporu můžete obracet?

  • Předprodejní konzultace

    Víme, že není snadné koupit produkt, který blíže neznáte nebo nevíte jaký konkrétní užitek Vám výrobek přinese. K tomu slouží předprodejní konzultace, kdy jsme Vám schopni podat více informací. Jedná se např. o základní informace o produktu, zda splňuje Vaše kritéria či je vhodný pro konkrétní řešení. Dále Vás navedeme na konkrétní stránky, datasheety, diskuzní fóra, doplníme nejasné či chybějící parametry atp.
    Výše uvedené konzultace se pohybují v rámci maximálně 15 minut.

  • Podpora po nákupu

    Po nákupu může nastat situace, že zakoupený produkt nebudete umět použít. Nevíte kde sehnat manuály, rady jiných uživatelů či se jen chcete ujistit, zda jste zvolili správný postup při prvním použití výrobku. Po nákupu vám rádi pomůžeme, odkážeme vás na případný software. Důkladně vysvětlíme, jak dále postupovat, co je třeba nastavit či stáhnout k úspěšnému provozu zakoupeného produktu. V případě problémů Vám také pomůžeme vyhodnotit, zda se jedná o vlastnost či případnou závadu výrobku. Výše uvedené konzultace se pohybují v rámci maximálně 15 minut.

Tech support 2.0

Čím se naše technická podpora nezabývá?

  • konzultacemi popř. dotazy na sortiment konkurence a jeho srovnávání
  • návrhy, zpracováními a realizacemi projektů
  • reklamacemi - zde prosím kontaktujte reklamační oddělení
  • pozáručními opravami s servisem - zde prosím kontaktujte reklamační oddělení
  • dotazy zákazníků našich velkoobchodních partnerů
  • obecnými dotazy z oboru elektrotechniky
  • instalacemi výrobků (nebo jejich implementací)

Technická podpora je zajišťována společností Conrad Electronic Česká Republika s.r.o.