Mohlo by Vás zajímat

Nabíječka
BC-300
Nabíječka BC-300
Obj.č.: 200121 489,-
Nabíjecí stanice Charge Manager
420
Nabíjecí stanice Charge Manager 420
Obj.č.: 202420 1 690,-
Množstevní sleva
Rychlonabíječka
UFC-8
Rychlonabíječka  UFC-8
Obj.č.: 201008 1 498,-
Nabíječka
BC-500
Nabíječka BC-500
Obj.č.: 200122 769,-
Množstevní sleva
Nabíjecí stanice Charge Manager
410
Nabíjecí stanice Charge Manager  410
Obj.č.: 202410 1 390,-
Množstevní sleva
Nabíječka

Nabíječka

IPC-1L

Obj.č.: 201101
  • // Pro 1 až 4 AA nebo AAA akumulátory
  • // Rozsáhlé nabíjecí a ošetřovací programy
  • // Doba nabíjení cca 180 min pro akumluátory 2000 mAh
969,- Kč vč. DPH
800,83 Kč bez DPH
Stav na skladě:Skladem
Hodnocení: (0)   (Hodnotit)
Přidat k oblíbeným: přidat (Musíte být přihlášeni zde)

Popis

Perfektní kombinace nabíječky a diagnostické stanice s aktivní péčí o akumulátory!
Díky nejmodernější nabíjecí technice řízené procesorem máte k dispozici čtyři programy (nabíjení, vybíjení, oživení, regenerace), které můžete nastavit pro každou nabíjecí šachtu zvlášť. Nastavení a ovládání provedete jednoduše pomocí 3 tlačítek. Díky měření kapacity a automatickému srovnávacímu měření není žádný problém rozpoznat nebo vyřadit „slabé“ akumulátory. Funkce oživení znovu aktivuje poškozené NiCd akumulátory. Nové nebo staré akumulátory, které již mají paměťový efekt, získají díky funkci regenerace opět plnou kapacitu.

Obsah balení:

//  Nabíjecí stanice
//  Síťový adaptér

Vlastnosti

//  Kontrola jednotlivých šachet
//  Rozpoznání plných aku díky Minus-Delta-U vypnutí
//  Impulzní udržovací nabíjení
//  Vypnutí bezpečnostním časovým/teplotním spínačem
//  Displej zobrazuje kompletní informace o nabíjeném akumulátoru (nabíjecí proud, nabíjecí kapacita, napětí článku, čas nabíjení)

Obrázky výrobku

Technické parametry

Porovnat s jiným výrobkem
Rozměry(Š x V x H) 75 x 40 x 130 mm
Max. nabíjecí proud na šachtu700 mA
Typická doba nabíjení AA akumulátoru 2000 mAh180 min
Nabíjecí proud baterie (AA)700 mA
Nabíjecí proud baterie (AAA)700 mA
Počet nabíjecích šachet AA4
Počet nabíjecích šachet AAA4
Počet nabíjecích kanálů/šachet4
Vybíjecí proud350 mA
Hmotnost-
Provozní napětí, široká oblast (110 - 240 V)Ano
Sledování jednotlivého slotuAno
Obnovit/regenerovatAno
ProcesorAno
Grafický displejAno
Funkce vybitíAno
Nabíjení NiMHAno
Nabíjení NiCdAno
Automatický test akumulátoruAno
Vhodný pro velikost akumulátoruAAA // AA
Vhodný akumulátorNiCd // NiMH
Provozní napětí (num)100 až 240 V

Příslušenství

Další volitelné příslušenství

Příspěvky k tomuto výrobku

Nadpis příspěvku:
 
Jméno:
E-mail:
(zadejte, pokud si přejete zasílat odpověďi e-mailem. E-mailová adresa nebude zveřejněna)
Dotaz:
Ověřovací text: (vypočítejte " 2 x 4 ")
Nadpis příspěvku:
Jméno:
E-mail:
(zadejte, pokud si přejete zasílat odpověďi e-mailem. E-mailová adresa nebude zveřejněna)
Dotaz:
CR2

dobrý den, je možné touto nabíječkou nabít baterie typu "3V CR2 800mAh"? děkuji

Příspěvek vložil: Petr dne: 19.03.2018 v 10:48 Odpovědět
RE: CR2

Dobrý den,
nikoliv, nabíječka je určena pouze pro NiCd nebo NiMH akumulátory.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 20.03.2018 v 14:32 Odpovědět
Vybíjecí a nabíjecí proud

Zapoměl jsem jsem se zeptat,v připadě Refresh a Discharge,by jste mi jaký vyb.a nab.proud doporučil.

Moc děkuji Mirek

Příspěvek vložil: Mirek dne: 12.12.2017 v 18:05 Odpovědět
RE: Vybíjecí a nabíjecí proud

Dobrý den,
vybíjecí natavte na 350mA, nabíjecí 700mA.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@voltcraft.cz dne: 13.12.2017 v 08:40 Odpovědět
RE: RE: Vybíjecí a nabíjecí proud

Děkuji

Příspěvek vložil:  Mirek dne: 13.12.2017 v 15:52 Odpovědět
RE: RE: Vybíjecí a nabíjecí proud

Děkuji

Příspěvek vložil:  Mirek dne: 13.12.2017 v 15:52 Odpovědět
Dotaz k novým: Akumulátor Panasonic eneloop Pro, NiMH, AA, 2450 mAh

D.den,
k této nabíječce jsem si objednal : Akumulátory Panasonic eneloop Pro, NiMH, AA, 2450 mAh z tohoto odkazu :
https://www.conrad.cz/akumulator-panasonic-eneloop-pro-nimh-aa-2450-mah-4-ks.k1221220
Můžete mi prosím poradit,jestli mám udělat i u těchto baterii ihned cyklus -Refresh,nebo stačí udělat funkci Discharge,kde se píše níže,anebo je nejprve použít a pak udělat Refresh,nebo Discharge,protože si myslím,že baterie jsou od novoty asi zcela nabité?
Nevím,prosím o radu.

Děkuji Mirek

Příspěvek vložil: Mirek dne: 12.12.2017 v 16:25 Odpovědět
RE: Dotaz k novým: Akumulátor Panasonic eneloop Pro, NiMH, AA, 2450 mAh

Dobrý den,
doporučuji 1x Discharge pak nabít a začít standardně používat.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@voltcraft.cz dne: 13.12.2017 v 08:36 Odpovědět
RE: RE: Dotaz k novým: Akumulátor Panasonic eneloop Pro, NiMH, AA, 2450 mAh

Děkuji

Příspěvek vložil:  Mirek dne: 13.12.2017 v 15:52 Odpovědět
RE: RE: Dotaz k novým: Akumulátor Panasonic eneloop Pro, NiMH, AA, 2450 mAh

Děkuji a prominte za dvojitou odpověd v předešlém tématu.

Příspěvek vložil:  Mirek dne: 13.12.2017 v 15:56 Odpovědět
RE: RE: Dotaz k novým: Akumulátor Panasonic eneloop Pro, NiMH, AA, 2450 mAh

Děkuji a prominte za dvojitou odpověd v předešlém tématu.

Příspěvek vložil:  Mirek dne: 13.12.2017 v 18:47 Odpovědět
Porucha - zobrazení na displeji

Dobrý den, nabíječka po zapojení do sítě zobrazuje na displeji v jeho horní postupně problikávající znaky, takový "kolotoč", jako když na něco čeká. Je toto neopravitelná porucha nebo je možné nabíječku nějak "resetovat"?
(Toto se stalo přesně dva dny po uplynutí dvouleté záruky)..Díky za odpověď.

Příspěvek vložil: Martin Liška dne: 16.11.2016 v 08:54 Odpovědět
RE: Porucha - zobrazení na displeji

Dobrý den,

Nejedná se o běžný provozní stav nabíječky. Doporučuji zaslat výrobek na reklamační oddělení. Kontaktní adresa je: reklamace@conrad.cz .

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 16.11.2016 v 18:07 Odpovědět
Rozdílné kapacity akumulátorů

Dobrý den,

ve specifikaci u nabíječky IPC-1L uvádíte dobu nabíjení cca 180 min pro akumluátory 2000 mAh. Lze v této nabíječce nabíjet akumulátory s vyšší nebo nižší kapacitou a na přeskáčku v každém slotu akumulátor s jinou kapacitu? Nebo se musí ve všech čtyřech nabíjet akumulátory se steně vysokou kapacitou? Je možné podle rozdílu kapacity kontrolovat nabíjení, každého akumulátoru zvlášť? Mám akumulátory 1 900, 2 000, 2 700 mAh.

Mohu si v Praze v kamenném obchodě vyzvednout jakékoliv objednané zboží nebo doručujete pouze na uvedenou adresu objednavatele?

Děkuji za odpovědi.
S pozdravem Marcel Kotek

Příspěvek vložil: Marcel Kotek dne: 20.09.2016 v 13:35 Odpovědět
RE: Rozdílné kapacity akumulátorů

Dobrý den,
nabíječka má nezávislé nabíjecí šachty. V jednotlivých šachtách lze nabíjet akumulátory s různou kapacitou i různými proudy. Jsme pouze zásilkový obchod a nemáme možnost osobního odběru.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 21.09.2016 v 10:15 Odpovědět
Nabíjení odizolovaných baterií

Dobrý den,
nabíječku mám několik měsíců a jsem s ní zatím maximálně spokojený.
Potřebuji ale poměrně často nabíjet upravené baterie: je z nich sloupnutá boční izolační vrstva. Nabíječka má dole pod bateriemi nějaké další kontakty a nejsem si jistý, zdavložení odizolovaných baterií nemůže kvůli těmto bočním kontaktům způsobovat problémy?
Nerad bych vyhořel, takže pro jistotu pod baterie dávám papír. Účinnost takové papírové izolace ale není jednak zaručená (protržení, posunutí) a za další je vkládání baterií na papír zdlouhavé.

Napište mi prosím, zda nabíječce odizolované baterie vadí/nevadí a zda je/není nutné tyto baterie při nabíjení izolovat.

Pro názornost připojuji obrázek:
https://s26.postimg.org/mago6x1sp/Volcraft_1_L_odizolovane_baterie.png

Příspěvek vložil: Miroslav Barton dne: 19.06.2016 v 23:00 Odpovědět
Dotaz na druh baterií

Zdravím, mám tuto nabíječku a jsem s ní spokojen, ale dostal jsem dobíjecí ni-zn baterie a je tato nabíječku vhodná na nabíjení těchto baterií???
Díky za odpověď M.Rusňák

Příspěvek vložil: Milan Rusňák dne: 22.09.2015 v 14:00 Odpovědět
RE: Dotaz na druh baterií

Dobrý den,

nikoli - tato nabíječka je určena pouze k nabíjení NiCd // NiMH akumulátorů.
Má jinou nabíjecí charakteristiku a navíc detekce plného nabití probíhá měřením napětí na článku. Ni-Zn akumulátory mají vyšší nominální napětí článku, a nabíječka by vyhodnotila článek jako nenabíjecí, nebo plně nabitý.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 24.09.2015 v 09:10 Odpovědět
záměna adaptéru

Dobrý večer,
nedopatřením došlo k záměně adaptéru dodaného k nábíječce za adaptér s napětím 12V. Když jsem na to přišel, tak jsem adaptér vytáhl ze sítě a napojil na nabíječku adaptér, který je pro ní dodávaný, ale bohužel mi nejede. Asi jsem odepsal nabíječku, že jo? Děkuji za odpověď. RM.

Příspěvek vložil: RM dne: 18.08.2015 v 21:19 Odpovědět
RE: záměna adaptéru

Dobrý den,
je mi líto, připojení 12 V adaptéru nabíječka skutečně nevydrží.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 20.08.2015 v 08:53 Odpovědět
Nový sieťový adaptér 220V k IPC-1L?

Dobrý deň,
Je možné zakúpiť osobitne nový sieťový zdroj k nabíjačke IPC-1L. Ten pôvodne dodaný s nabíjačkou sa pokazil a nefunguje. Ďakujem za odpoveď.
VF

Příspěvek vložil: VF dne: 22.02.2015 v 17:25 Odpovědět
RE: Nový sieťový adaptér 220V k IPC-1L?

Dobrý den,
zdroj k nabíječce samostatně Vám bohužel nabídnout nemohu.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 23.02.2015 v 17:09 Odpovědět
RE: RE: Nový sieťový adaptér 220V k IPC-1L?

Dobrý den, mám stejný problém. Můžete mi tedy nabídnout alternativu, tak aby mi nabíječka fungovala? U té mám funkčnost ověřenu.
S oizdravem Trefný

Příspěvek vložil:   dne: 2.08.2015 v 15:03 Odpovědět
RE: RE: RE: Nový sieťový adaptér 220V k IPC-1L?

Dobrý den, napájecí adaptér k této nabíječce dává napětí 3V a proud 4A. Jiný adaptér s takovýmito parametry bohužel žádný v nabídce nemáme. Je to poměrně nestandardní kombinace.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 3.08.2015 v 14:38 Odpovědět
RE: RE: RE: RE: Nový sieťový adaptér 220V k IPC-1L?

Dobrý den, mno ano paramtry adaptéru znám, protože jsem se snažil náhradu zajistit, ale nepodařilo se mi to, proto píšu vám. Nelze jej ani objednat od výrobce?
S pozdravem Trefný

Příspěvek vložil:   dne: 3.08.2015 v 16:22 Odpovědět
RE: RE: RE: RE: RE: Nový sieťový adaptér 220V k IPC-1L?

Dobrý den, výrobce bohužel adaptéry samostatně nedodává. Je mi líto.

S pozdravem
Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 4.08.2015 v 14:12 Odpovědět
Väčší nabíjací prúd

Dobrý deň

V návode je písané, aby sa dodržiavali nabíjacie prúdy a údaje uvedené na akumulátoroch od výrobcu.
Napr. na batérii GP2700 je "Standard charge 16hrs at 250mA" ak som dobre počítal, tak pri štandartnom nastavení nabíjačky 200mA by som takúto batériu nabíjal 20 hodín
Čo sa stane ak nastavím na nabíjačke 700mA ? Nepoškodím batérie alebo nabíjačku?

ďakujem za odpoveď

s pozdravom
Marián Horoško

Příspěvek vložil: Marián Horoško dne: 11.09.2014 v 12:19 Odpovědět
RE: Väčší nabíjací prúd

Dobrý den,
nepoškodí se nic. Údaje uvedené na akumulátoru platí pro obyčejné nabíječky bez detekce nabití akumulátoru. IPC-1L je nabíječka, která automatický ukončí nabíjení akumulátoru po jeho nabití. V této nabíječce je tedy možno nabíjet akumulátory mnohem většími proudy.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 12.09.2014 v 18:11 Odpovědět
RE: RE: Väčší nabíjací prúd

Ďakujem veľmi pekne za odpoveď :)

Příspěvek vložil:  Marián Horoško dne: 12.09.2014 v 18:25 Odpovědět
Větší kapacita baterií.

Dobrý den.
V technických údajích je uvedena maximální kapacta nabíjených článků 3000 mAh.
Zajímá mne, co by se stalo, pokud by byly třeba pomocí zhotoveného adaptéru připojeny monočlánky velikosti C, případně D, které mají kapacitu podstatně větší.Nezkoušet to někdo?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
S.Musil

Příspěvek vložil: S.Musil dne: 7.04.2014 v 17:43 Odpovědět
RE: Větší kapacita baterií.

Teoreticky:
Co se vyšší kapacity týče, pouze se prodlouží čas. To je ale problém, pokud má nabíječka i bezpečnostní vypnutí po určitém čase nabíjení článku. Tento čas je totiž pravděpodobně určen právě pro 3000 mAh články a při nabíjení tak hrozí, že dříve než "delta U" nastane překročení času.

Příspěvek vložil:  RM dne: 23.06.2014 v 08:35 Odpovědět
Kapacita baterií

Dobrý den,
umí nabíječka ukázat hodnotu, jak jsou vložené baterie nabité. Abych věděl zda už je třeba je nabít či je mohu ještě používat...
Díky za odpověď.

Příspěvek vložil: Petr N. dne: 24.01.2014 v 21:34 Odpovědět
RE: Kapacita baterií

Dobrý den,
skutečnou kapacitu akumulátoru lze zjistit pouze prováděním měření při jeho vybíjení, což nabíječka umožňuje, ale zjistit stav pouhým vložením akumulátoru do nabíječky nelze. Velmi přibližný stav nabití akumulátoru lze určit na základě jeho napětí.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 28.01.2014 v 12:01 Odpovědět
SANYO ENELOP

Dobrý den,
je tato nabíječka vhodná i pro baterie SANYO ENELOP?

Skříčil

Příspěvek vložil: Skříčil dne: 23.01.2014 v 21:29 Odpovědět
RE: SANYO ENELOP

Dobrý den,
ano, nabíječka je vhodná i pro akumulátory Sanyo Eneloop.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 27.01.2014 v 13:41 Odpovědět
Refresh

Dobrý den ,

děkuji za informace
s pozdravem
Josef K.

Příspěvek vložil: Josef dne: 18.11.2013 v 10:07 Odpovědět
Refresh

Dobrý den, zakoupil jsem si tento produkt a bohužel návod neobsahuje některé detaily, které jsou řekl bych potřebné. Je uvedeno před nabitím nových baterií zvolit funkci "refresh". Následně se mi střídá u všech baterií funkce Discharge + refresh a Charge + refresh. Chápal bych to tím, že se baterie formátují vybíjením a nabíjením, ale tato operace již probíhá druhý den. Je to v pořádku? Návod říká několik hodin. Při každém prohození těchto dvou funkcí se opět počítá čas. Jedná se o baterie GP 1800 . Děkuji

Příspěvek vložil: Josef dne: 15.11.2013 v 13:18 Odpovědět
RE: Refresh

Dobrý den,
ano, funkce Refresh formátuje akumulátory vybíjením a nabíjením dokud se "zvyšuje" kapacita článku. Doba trvání je závislá na stavu akumulátoru a hlavně na nabíjecím i vybíjecím proudu. Může stutečně trvat i několik dní. Dle mého názoru je třeba funkci Refresh užívat opatrně a spíše u starších článků, které již ztratily kapacitu. U nových bych dopouručil použít funkci Discharge, která provede pouze jeden cyklus vybití a nabití. V podstatě tak nahradíte cyklus Refresh skutečným provozem aniž by se vyčerpávaly cykly akumulátoru.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 18.11.2013 v 09:25 Odpovědět
Neukončuje se nabíjení

Dobrý den, mám tuto nabíječku cca 1/2 roku. Vyskytl se mi problém, že 4. šachta nejspíš pořád nabíjí. Myslím tím že 1.-3. šachtice hlásí FULL a ta 4. píše u 2700mAh akumulátoru třba nabitou kapacitu 3,6Ah a stále pokračuje. Nejdřiíve jsem to přikládal vadnému článku, ale dnes to udělala i u jiných akumulátorů. Konečně k dotazu, pokud tomu tak je, a nabíječka opravdu neukončí nabíjení, budou tyto "přebité" akumulátory vadné? Myslím tím ztrátu kapacity, méně cyklů nabíjení, nebo tak podobně. No a ještě jeden dotaz, jak je nejlepší Ni-MH články dobíjet, nejdřív je úplně vybít? V hodně pramenech se právě metodika nabíjení neshoduje. Děkuji za odpovědi.

S přátelským pozdravem
Jan Krumpholc

Příspěvek vložil: Jan Krumpholc dne: 7.06.2013 v 21:12 Odpovědět
RE: Neukončuje se nabíjení

Dobrý den,

pro akumulátor není, z hlediska životnosti, dobré, je-li přebíjen vysokým proudem.
V zásadě není třeba před každým nabíjením článek vybíjet (používáte-li akumulátor běžně resp. často), ale z hlediska paměťového efektu, který se při nabíjení ne úplně vybitého článku, jež je např. delší dobu skladován (vystaven samovybíjení), může vyskytnout, je vhodné občas nechat v nabíječce článek řízeně vybít a následně nabít, ideální je pro toto využít funkci refresh této nabíječky.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 10.06.2013 v 09:06 Odpovědět
FUNKCE TEST

DOBRÝ DEN PROSÍM JAK DLOUHO ASI PROBÍHÁ FUNKCE TEST U ČLANKŮ 2700 MAM TO UŽ 12 HODIN V NABÍJEČCE IPC-1L A POŘÁD MAM NA DISPLEJI JEN VODOROUNÉ ČÁRKY. PŘEDEM DĚKUJI ZA ODPOVĚD.

Příspěvek vložil: P.JANDA dne: 16.05.2013 v 08:09 Odpovědět
RE: FUNKCE TEST

Dobrý den,
doba trvání této funkce závisí na zvoleném proudu. Funkce se skládá ze tří cyklů, nabíjení, vybíjení a opěrtovné nabíjení. Při volbě nejmenšího proudu (200/100 mA) může celý proces trvat i více než 50 hodin.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 16.05.2013 v 11:05 Odpovědět
obsluha

Dobrý den zakoupil jsem nabíječku IPC-1L a bohužel jsem přišel o navod k obsluze tak se ptam zda se český návod da dodatečně někde obstarat,nebo je umístěn na internetu.Předem děkuji za odpověd.

Příspěvek vložil: P.JANDA dne: 10.05.2013 v 13:39 Odpovědět
RE: obsluha

Dobrý den,
český manuál naleznete v tomto odkazu.
www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/200000-224999/201101-an-01-cs-Nabijecka_IPC1L.pdf

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 10.05.2013 v 14:05 Odpovědět
Ověření originality

Dobrý den,
právě jsem objevil tyto vaše stránky a docela mě mrzí,že jsem je nenašel dříve.Ještě před tím,než jsem si koupil nabíjecí stanici IPC-1L.Tu jsem si koupil u T.S.Bohemia... Co mě ale zajímá? Je možné nějakým způsobem zjistit originalitu původu této stanice?Mám ji teprv druhý den a trochu mě zaráží popis nad nabíjecími šachtami.Všude na fotografiích je označení Voltcraft na levé straně a typ IPC-1L na pravé straně... Na mé nabíječce je to ale naopak...??? Proto mám obavu zda se nejedná o napodobeninu a nejsem si jistý,zda bude pracovat správně.Předem Vám děkuji za případné vysvětlení.

Příspěvek vložil: Roman Milotínský dne: 8.11.2012 v 10:00 Odpovědět
RE: Ověření originality

Dobrý den,

nemohu hovořit za T.S. Bohemia, ale i námi prodávané originální nabíječky (jsme přímým zastoupením značky Voltcraft na trhu) tohoto typu vypadají tak jak popisujete, tedy nápisy obráceně než je na obrázku.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 8.11.2012 v 15:11 Odpovědět
RE: Ověření originality

Dobrý den pane Kovalčíku,
děkuji Vám za odpověď.Již jsem klidnější a budu doufat,že péče o akumulátory bude opravdu bez problémů.

S pozdravem

Roman Milotínský

Příspěvek vložil: Roman Milotínský dne: 8.11.2012 v 15:11 Odpovědět
Teplotní čidla

Dobrý den.
Nabíječka má "jen" dvě teplotní čidla. Do kterých slotů je doporučeno vkládat akumulátory v případě nabíjení jen 2 kusů.
Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Karel Barták dne: 5.09.2012 v 16:17 Odpovědět
RE: Teplotní čidla

Dobrý den,

každé z teplotních čidel sleduje dvě šachty najednou, doporučuji dva akumulátory nabíjet v 1. a 2. šachtě.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 5.09.2012 v 17:09 Odpovědět
funkční / nefunkční tlačítko MODE

Zdravím,
nabíječku IPC-1 mám doma druhý den a zdá se, že první problém je na světě. Po vložení 4 AA NiMH sice nastavím proud tlačítkem CURRENT ale bohužel funkce MODE je zcela bez odezvy, ačkoliv včera fungovala a v pohodě jsem si nastavil DISCHARGE. Podotýkám, že jsem neprošvihl onen osmisekundový limit.
Je to podle Vás na reklamaci anebo je v tom nějaký fígl?
Děkuji za info.

Příspěvek vložil: Rod dne: 14.08.2012 v 13:39 Odpovědět

Hodnocení výrobku

Vaše jméno:
Ověřovací text:
(vyplňte "nospam")
Komentář:
Vaše hodnocení: