Mohlo by Vás zajímat

Nabíjecí stanice pro olověné akumulátory
CT-8000Pb
Nabíjecí stanice pro olověné akumulátory  CT-8000Pb
Obj.č.: 200080 6 490,-
Množstevní sleva
Nabíječka autobaterií

Nabíječka autobaterií

VCW 12000

Obj.č.: 855980
  • // Nabíječka 3 v 1
  • // Pomoc při startu a 12 V napájení
  • // Digitálně řízená
1 919,- Kč vč. DPH
1 585,95 Kč bez DPH
Stav na skladě:Skladem
Hodnocení: (0)   (Hodnotit)
Přidat k oblíbeným: přidat (Musíte být přihlášeni zde)

Popis

Víc než jen nabíječka! Profesionální nabíječka řízená mikroprocesorem pro olověné akumulátory. Přepínatelný nabíjecí proud 2/6/12 A. Vhodná pro akumulátory od 6 do 120 Ah. 6 LED diod a digitální displej podrobně informují o všech probíhajících procesech. Po nabití akumulátoru se nabíječka automaticky přepne na udržovací nabíjení. Vaše autobaterie tak i při dlouhém odstavení zůstane fit.

Vlastnosti

//  Ochrana proti přepólování se signalizací
//  Pomoc při startu, 12 A na 5 min.
//  Udržovací nabíjení
//  Indikátory LED a displej
//  3 automatické křivky nabíjení pro optimálně nabité akumulátory
//  Přepínatelný nabíjecí proud
//  Zobrazení napětí baterie

Obrázky výrobku

Technické parametry

Porovnat s jiným výrobkem
Rozměry-
Funkce vybitíNe
Nabíjecí proud (max.)2/6/12 A
Určen proOlověné baterie
Nabíjecí napětí13,8 V
Pomocný startovací proud (12 V)12 A
Napětí akumulátoru12 V
Funkce nabíjení (akumulátoru)3-stupňová
Doporučená kapacita akumulátoru6 až 120 Ah
Provozní napětí (num)230 V
Hmotnost-

Příspěvky k tomuto výrobku

Nadpis příspěvku:
 
Jméno:
E-mail:
(zadejte, pokud si přejete zasílat odpověďi e-mailem. E-mailová adresa nebude zveřejněna)
Dotaz:
Ověřovací text: (vypočítejte " 2 x 4 ")
Nadpis příspěvku:
Jméno:
E-mail:
(zadejte, pokud si přejete zasílat odpověďi e-mailem. E-mailová adresa nebude zveřejněna)
Dotaz:
Nabíječka Voltcraft VCW 12000

Dobrý den,mohu v zimním období mít natrvalo zapnutou nabíječku na kompenzaci samovybíjecího efektu a prosím o radu:je možné aby akumulátor z nabitého stavu 13,2 V měl za týden 12.2V?Baterie byla zakoupena v dubnu letošního roku a prodejce mi argumentuje,že podle zátěžového přístroje je dobrá,protože ručička přístroje je v zeleném poli.Děkuji za odpověď V K

Příspěvek vložil: Ing.Vilém Krubl dne: 26.11.2017 v 08:14 Odpovědět
RE: Nabíječka Voltcraft VCW 12000

Dobrý den,
při práci s nabíječkou prosím dodržujte pokyny z návodu, kde je výslovně uvedeno:
• Odpojte všechna vedení od baterie.
• Pokud je instalována v autě, vypněte zapalování a odpojte všechna ostatní vedení.
Z plně nabitého stavu napětí baterie po určitém čase poklesne k 12 V. To je opravdu normální.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil:  Richard Lažanský dne: 27.11.2017 v 18:07 Odpovědět
Nabíječka Voltcraft VCW 12000

Za jakých teplot v zimě a v létě lze nabíječku Voltcraft VCW 12000 provozovat?
Děkuji V K

Příspěvek vložil: Ing.Vilém Krubl dne: 12.01.2015 v 18:47 Odpovědět
RE: Nabíječka Voltcraft VCW 12000

Dobrý den,
provozní teplota nabíječky je 0 až +35°C
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 15.01.2015 v 13:05 Odpovědět
Mod Stand-By a mod kapkovitého nabíjení

Dobrý den,prosím o vysvětlení těchto pojmů z vašeho manuálu:
1.- má mod Stand-By kromě přerušení stavu nabíjení ještě další význam.Nejde v dalším setrvání na tomto modu jenom o zbytečnou spotřebu energie?A kolik ta spotřeba činí.
2.-při přepnutí do modu kapkovitého nabíjení trvajícího třeba 1 měsíc je na displeji stále zobrazeno "FUL"?
Děkuji za informaci a jinak jsem s vaším zařízením velmi spokojen.
Přeji vše nejlepší do roku 2015.
Ing.Vilém Krubl

Příspěvek vložil: Ing.Vilém Krubl dne: 10.01.2015 v 16:09 Odpovědět
RE: Mod Stand-By a mod kapkovitého nabíjení

Dobrý den,
nabíječka má v režimu stand-by resp. kapkovitého dobíjení zanedbatelnou spotřebu v jednotkách Wattu a jde zjednodušeně o kompenzaci samovybíjecího efektu, který akumulátory mají v klidovém režimu.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 14.01.2015 v 10:27 Odpovědět
Oprávněnost reklamace

Děkuji Vám za erudovanou odpověď,bohužel mám smůlu,že jsem Vaše technické poradenství objevil až později po reklamaci,kterou jsem na nabíječku uplatnil.Už se tak stalo,ale jinak jsem s procesem nabíjení velmi spokojen a všechno fungovalo,jak píšete v návodu k obsluze.
Pokud by bylo možné reklamační lhůtu zkrátit-byl bych rád
Přeji hezký den a zdraví Vás
Ing.Vilém Krubl

Příspěvek vložil: Ing.Vilém Krubl dne: 12.12.2014 v 07:00 Odpovědět
činnost malého kompresoru přes 12V auto zásuvku

Dobrý den.zakoupil jsem vaši nabíječku Voltcraft VCW 12000 a k této nabíječce malý kompresor Conrad Kompresor s LED svítilnou a mám tento problém:
- zapojím výše uvedený kompresor do 12 V auto zástrčky nabíječky a při zapnutí kompresoru bez zatížení mně kompresor jede vč LED svítilny.
-jakmile zapojím hadici na dohuštění pneumatiky cca 2,5 atp kompresor se začne dusit-má pomalé otáčky a LED svítilna bliká jako Morzeovka.
-kdy však zapojím konektor kompresoru přímo do 12 V zastrčky v automobilu-tak kompresor pracuje na plný výkon a dohuštuje pneu
Prosím o radu: není vadná na nabíječce 12 V zásuvka?
Jak dalece bych vybil startovací baterii kdybych dohuštění pneu prováděl přes funkční 12 V zásuvku v automobilu.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den
Ing.Vilém Krubl

Příspěvek vložil: Ing.Vilém Krubl dne: 9.12.2014 v 06:08 Odpovědět
RE: činnost malého kompresoru přes 12V auto zásuvku

Dobrý den,
problém je způsoben tím, že kompresor má velký příkon, který se pohybuje na výkonové hranici zdroje v nabíječce. Navíc kompresor má při startu několikanásobně větší proud, který zdroj přetěžuje a můžete jej i poškodit. Použitý zdroj musí snést 5 - 10 větší proud, než je nominální proud kompresoru a proto tento zdroj není vhodný. 12 V zásuvku ve voze samozřejmě použít můžete, k tomu je kompresor určen. Nicméně celkovou dobu používání kompresoru doporučuji omezit, s přestávkami na chlazení, na cca 1 hod.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 10.12.2014 v 15:50 Odpovědět
Cvakání relé

Dobrý den,

v návaznosti na předchozí dotazy ohledně cvakání relé se musím přidat k dotazovaným. Nabíječka opravdu cvaká, ale mně nikoliv v režimu full, do toho se ani nepřepne. Ukazatel proudu zobrazuje v režimu nabíjení konstantním proudem značně kolísající hodnoty proudu, které se sice postupem času zmenšují, ale nabíječka nechce přejít do stavu nabité baterie. Při tom v cca 30s intervalech cvakne relé, které dle připojeného externího ampérmetru krátce odpojuje výstup. Je to tedy normální stav, či nikoliv? Děkuji.

Příspěvek vložil: Jiří dne: 14.01.2014 v 22:41 Odpovědět
RE: Cvakání relé

Dobrý den,
pravidelné cvakání v režimu nabíjení v pořádku není. Značně kolísající proud a nedosažení stavu plného nabití také ne. V tomto případě se bude jednat o závadu a doporučuji nabíječku reklamovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 16.01.2014 v 18:00 Odpovědět
vystup pro 12V

Dobry vecer,
chapu dobre, ze toto zarizeni, kdyz ma vystup na 12V, ma take valstni akumulator? Pokud ano, jakou ma kapacitu? Nikde se mi to nepodarilo najit.
Diky

Příspěvek vložil: Michal dne: 18.11.2013 v 16:41 Odpovědět
RE: vystup pro 12V

Dobrý den,
interní akumulátor má kapacitu 1Ah.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 19.11.2013 v 17:46 Odpovědět
Nabíjení bez odpojení kabelů

Dobrý den. Lze s touto nabíječkou nabíjet akumulátor bez odpojení od vozidla aniž by mohlo dojít k poškození elektroniky vozidla, nebo raději kabely aku napřed odpojit? Jedná se o novější vůz r.v. 2010.Předem děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Miloš dne: 18.04.2013 v 17:31 Odpovědět
RE: Nabíjení bez odpojení kabelů

Dobrý den,
výrobce doporučuje při nabíjení odojení akumulátoru od vozidla.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 19.04.2013 v 13:04 Odpovědět
Děkuji za odpověď z 6.1., nabíječku jsem zakoupil.

Domnívám se že s ní budu zcela spokojen, prosím ale o bližší vysvětlení jevu viz dotaz z 8.2. 2012 a 23.1. 2011 - tedy záhadné výrazné pravidelné CVAKÁNÍ ve stavu FUL. V odpovědi 23.1.11 dokonce předpokládáte chybu v nabíječce a reklamaci.
Vzhledem k tomu, že jde o jev s četným výskytem zřejmě zpochybňující kvalitu výrobku, se chci zeptat, jestli nemůžete odborně nabíječku vyzkoušet a o výsledku nás informovat?
Děkuji

Příspěvek vložil: Tom dne: 1.02.2013 v 17:51 Odpovědět
RE: Děkuji za odpověď z 6.1., nabíječku jsem zakoupil.

Dobrý den,

bližší vysvětlení jevu "cvakání" Vám bohužel poskytnout nemohu, nabíječka se k nám nedostala na analýzu a nemohu souhlasit s tím, že se jedná o jev s četným výskytem, mimo tento případ jsem se s ním nesetkal a tento model nabíječky je jedním z nejprodávanějších v této kategorii, jakýkoliv systematický problém bychom tedy zaregistrovali. Pokud nám někdo nabíječku s tímto jevem pošle k analýze, samozřejmě provedeme testování a o výsledcích Vás budeme informovat.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 4.02.2013 v 09:02 Odpovědět
uvažuji o koupi, prosím o vysvětlení:

1.v návodu, kt. jsem si stáhl, se standartně uvádí, že opt nab. proud je 1/10 kapacity baterie, a že nadm. proud může baterii poškodit. Jaký nabíjecí proud by tedy bylo vhodné zvolit pro baterii 95 Ah ? (předpokládám že 6A bude trvat velmi dlouho, 12A je více než 1/10)
2.v diskuzi níže se uvádí, že lze nabíjet baterii ve voze neodpojenou. Lze též, jsou li ve voze 2 baterie 95 Ah (od výrobce, Toyota Landcruiser)?
Velmi děkuji

Příspěvek vložil: Tom dne: 6.01.2013 v 13:40 Odpovědět
RE: uvažuji o koupi, prosím o vysvětlení:

Dobrý den,
olověné akumulátory lze nabíjet podstatně většími proudy než je 1/10 jeho kapacity. Musí se ovšem dodržet mezní parametry při nabíjení. Pokud se používá automatická inteligentní nabíječka, nepředstavuje nabíjení akumulátoru většími proudy prakticky žádné riziko. V nabíjení dvou akumulátorů ve vozidle najednou také nevidím problém, pokud jsou ve zhruba stejném stavu a stáří. Při rozdílném jejich stavu bych spíše doporučil nabíjení jednotlivých akumulátorů samostatně.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 7.01.2013 v 14:01 Odpovědět
Bosch silver

Je možno touto nabíječkou dobíjet baterie založené na technologii olovo-vápník-stříbro?

Příspěvek vložil: Sevcik dne: 27.04.2012 v 10:42 Odpovědět
RE: Bosch silver

Dobrý den,
ano, touto nabíječkou je možné nabíjet i calciové akumulátory.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 27.04.2012 v 15:04 Odpovědět
běh větráčku při připojení k síti,nabíječka je vypnutá

Dnes jsem si zakoupil tuto nabíječku a okamžitě po zastrčení vidlice do sítě se zapl větrák aniž bych nabíječku zapnul.Po vypnutí nabíječky větrák stále běží.Děkuji za odpověd.

Příspěvek vložil: Václav Velík dne: 15.02.2012 v 16:05 Odpovědět
RE: běh větráčku při připojení k síti,nabíječka je vypnutá

Dobrý den,

nejedná se o závadu, od okamžiku připojení nabíječky do el. sítě do okamžiku odpojení od el. sítě větráček běží.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 16.02.2012 v 08:02 Odpovědět
kapkovité dobíjení

Dobrý den, chtěl bych vědět jak poznám, že nabíječka přešla do kapkového dobíjení. Moje nabíječka po nabití baterie (odzkoušeno u více baterií) hlásí full a po chvilce začne v nabíječce cvakat v intervalu asi půl minuty. Něco jako když přepíná relé. Při některém cvaknutí mám dojem jako by docházelo i k odpojení nabíječky, kdy je znatelný i pokles otáček ventilátoru. Za odpověď děkuji.

Příspěvek vložil: Prokeš dne: 8.02.2012 v 13:12 Odpovědět
RE: kapkovité dobíjení

Dobrý den,
v podstatě režim kapkového nabíjení je signalizován zobrazením FUL na displeji, které probíhá dokud nestisknete nějaké tlačítko, pak se ukončí. Zmíněné cvakání nejsem schopen posoudit, nabíječku jsem osobně nezkoušel. Nicméně je možné provést měření nabíjecího proudu v tomto režimu, podle toho pak lze říci, zda jde o závadu či nikoliv. Při provádění měření proudu se nesmí přerušit proces nabíjení, ampérmetr se musí vložit tak, aby nedošlo k přerušení okruhu.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 9.02.2012 v 12:02 Odpovědět
pomoc při startování

Jakým způsobem se tímto zařízením postupuje při pomocném startování, v návodu o tom není ani zmíňka.
Děkuji za odpověď

Příspěvek vložil: petropos dne: 16.01.2012 v 14:13 Odpovědět
RE: pomoc při startování

Dobrý den,

v takovém případě se postupuje obdobně jako přinabíjení akumulátoru, pouze zvolíte proud 12A, necháte kabely připojeny k akumulátoru po dobu 5 minut a pak zkusíte nastartovat.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 17.01.2012 v 14:01 Odpovědět
RE: pomoc při startování

Omlouvám se, ale asi jsem se špatně zeptal, tak znova :
Mám auto před barákem, kvůli slabé baterii nenastartuju.
Můžu na kontakty autobaterie připojit tuto nabíječku (která není připojená k 220 V) a za pomocí vnitřního akumulátoru v nabíječce posílit proud při startování ?
Tak bych totiž chápal funkci "pomoc při startování".
Děkuji

Příspěvek vložil: petropos dne: 17.01.2012 v 18:01 Odpovědět
RE: pomoc při startování

Dobrý den,
nabíječka nemá vlastní pomocný akumulátor. Nabíječka "oživuje" po dobu 5-ti minut rychlým nabíjením akumulátor tak, aby byl schopen nastartovat vozidlo. Při tomto nabíjení musí být samozřejmě připojena k elektrické síti.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 18.01.2012 v 17:01 Odpovědět
dobíjení ve vozidle VCW 1200

Dobrý den.
Jed možné uvedenou nabíječkou dobíjet akumulátor připojení ve vozidle i přes autozapalovač, aniž by došlo k nějakému poškození. Za odpověď děkuji.

Příspěvek vložil: Prokeš dne: 30.11.2011 v 10:29 Odpovědět
RE: dobíjení ve vozidle VCW 1200

Dobrý den,
nabíječka je určena pro přímé připojení ke svorkám akumulátoru a její připojení přes zásuvku autozapalovače nedoporučuji.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 30.11.2011 v 13:11 Odpovědět
vodiče pro připojení autobaterie

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na délku a průřez vodičů pro připojení autobaterie, hmotnost nabíječky a IP krytí nabíječky.

Příspěvek vložil: Jaroslav Šup dne: 27.10.2011 v 10:12 Odpovědět
RE: vodiče pro připojení autobaterie

Dobrý den,

na základě systémové kontroly bylo zjištěno, že nebyl zodpovězen Váš dotaz, za což se Vám omlouvám a přijměte tedy prosím, i když se zpožděním odpověď na Váš dotaz:

Délka nabíjecích kabelů: 80cm
Průřez: 1,5mm2 (pouze měď)
Hmotnost: cca 1kg (komplet)

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 16.02.2012 v 11:02 Odpovědět
nabije olověnou baterii na 90 -100%?

1.Dodrý den. co zobrazuje display při nabíjení ? ( A, V čas a pod.
2.Ještě jsem nenašel nabíječku s automatickým nabíjením, která nabije olověnou baterii na 90 -100% ( ani novou baterii ) Jak je na tom ta vaše nabíječka? Je možné třeba nabíjení v ručním režimu ukončené až časovým odpočtem?

Příspěvek vložil: Zdeněk Rychlý dne: 11.10.2011 v 19:11 Odpovědět
RE: nabije olověnou baterii na 90 -100%?

Dobrý den,
displej zobrazuje nabíjecí proud, při stisku příslušného tlačítka je možno zobrazit napětí akumulátoru. Nabíječka nejprve nabíjí zvoleným konstantním proudem, po dosažení asi 85 % kapacity akumulátoru se nabíjí konstantím napětím. Při dosažení 95 % kapacity, přejde nabíječka do režimu nabíjení udržovacím proudem, který kompenzuje samovybíjení akumulátoru. Ruční babíjení s časovým odpočtem nabíječka neumoňuje.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 12.10.2011 v 10:10 Odpovědět
Nabíjení baterií o nestejné kapacitě

Dobrý den, zvládla by tato nabíječka současné nabíjení 55Ah autobaterie a 100Ah trakční? Umí trakční baterie, případně jiná nabíječky z Vaší nabídky s nějakým rozdělovačem. Díky Šuba

Příspěvek vložil: Miroslav Šuba dne: 10.02.2011 v 06:45 Odpovědět
RE: Nabíjení baterií o nestejné kapacitě

Dobrý den,

současné nabíjení obou typů akumulátorů není s touto nabíječkou možné, každého zvlášť ano.
Bohužel mě nenapadá z našeho sortimentu typ nabíječky, který by současně zvládnul nabíjet dva typu akumulátorů o tak velkých kapacitách.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 11.02.2011 v 10:02 Odpovědět
dotaz

Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je možné touto nabíječkou nabíjet úplně vybitöu autobaterii.
Jak dlouho lze nabíjet baterii proudem 12A.
Děkuji za odpoveď. Mailem.
Vychodil.

Příspěvek vložil: Per Vychodil dne: 7.02.2011 v 21:41 Odpovědět
RE: dotaz

Dobrý den,
nabíjecí proud akumulátoru závisí na jeho kapacitě. Ideálně je to 1/10 kapacity akumulátoru. Po nastavení vhodného nabíjecího proudu a spuštění nabíjení si nabíječka sama řídí proces nabíjení. Nabíjí se zvoleným konstantním proudem, po dosažení definovaného napětí se začne nabíjet konstantním napětí, kdy výrazně klesá nabíjecí proud. Po nabití akumulátoru, přejde nabíječka do režimu, kdy nabíjí udržovacím proudem a vyvažuje tak samovybíjení akumulátoru. Úplně vybitý akumulátor můžete touto nabíječkou nabíjet, pokud je jeho napětí alespoň 5 V.

S pozdravem

Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 9.02.2011 v 16:02 Odpovědět
Cvakání v nabíječce

Dobrý den. Mám obyčejnou tzv. bezúdržbovou baterii s magickým okem12V 55Ah. Po připojení na nabíječku jsem zvolil proud 6A takže se baterie začala nabíjet proudem cca 3,8A jelikož nebyla úplně zcela vybitá což odpovídalo. Při poklesu na cca 0,9A se nabíječka přepla do stavu FULL ale magické oko mi stále signalizuje CHARGE tedy ze bych měl dobít,ale nabíječka to už zhodnotila, že to stačí. Baterie je v pořádku necelý rok stará. Ale co mě znepokojuje ještě víc, když se nabíječka přepla do stavu FULL tak v ní ve zhruba 20 sekundovém intervalu neustále cvaká jakési relátko. Nevím jestli to tak má dělat, nebo má přece jen provozovat udržovací režim. Přijde mi,že něco v ní není v pořádku. Cvakat by co 20 sekund určitě neměla. To samé se děje po připojení a nabití jiné baterie. Měl jsem na vyzkoušení ještě druhou baterii o kapacitě 74Ah. Díky za odpověď.

Příspěvek vložil: Denver dne: 23.01.2011 v 10:18 Odpovědět
RE: Cvakání v nabíječce

Dobrý den,

z Vašeho popisu se domnívám, že by mohl být problém v nabíječce samotné, obzvláště, pokud jste vyzkoušel dva akumulátory. Doporučuji tedy nabíječku reklamovat.

Adresa pro reklamace:

Conrad Electronic Česká republika, s.r.o.
Sazečská 645/12
108 00 Praha 10

Děkuji

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 27.01.2011 v 13:01 Odpovědět
Nabíjení bez odpojení

Dobrý den,
je možné nabíjení autobaterie bez odpojení od automobilu?
Děkuji.

Příspěvek vložil: Malík dne: 9.10.2010 v 18:02 Odpovědět
RE: Nabíjení bez odpojení

Dobrý den,

ano, toto je možné.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 11.10.2010 v 09:10 Odpovědět
udržovací nabíjení

Dobrý den
je možné nechat olověnou baterii řádově měsíce na nabíječce pokud je vozidlo odstaveno?

Příspěvek vložil: tom dne: 14.09.2010 v 23:44 Odpovědět
RE: udržovací nabíjení

Dobrý den,
ano, tuto nabíječku je možné ponechat trvale připojenou na akumulátoru, neboť po dokončení standardního nabíjecího cyklu přejde nabíječka do režimu, kdy akumulátor je dobíjen proudem, který kompenzuje jeho samovybíjemí.

S pozdravem

Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 15.09.2010 v 11:09 Odpovědět
Volba nabíječky

Dobrý den, prosím o názor zda zvolit pro nabíjení autobaterie 55Ah nabíječku VCW 12000 nebo VC 4000.
Děkuji Böhm

Příspěvek vložil: Böhm dne: 13.06.2010 v 21:52 Odpovědět
RE: Volba nabíječky

Dobrý den,
pokud hodláte nabíjet pouze autobaterie (větší kapacity), zvolil bych spíše typ VCW 12000, protože umožňuje nabíjet vyšším proudem (až 12 A pro větší baterie) pro Vaši baterii je to 6 A oproti 4 A max. u nabíječky VC 4000. To znamená, že baterie bude nabita mnohem rychleji. U baterií větších kapacit bude tento časový rozdíl nabíjení ještě podstaně větší ve prospěch VCW 12000. Pokud však uvažujete použití nabíječky pro nabíjení i menších akumulátorů, doporučuji VC 4000.

S pozdravem

Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@voltcraft.cz dne: 16.06.2010 v 10:06 Odpovědět
Gelové baterie

Je možné použít tuto nabíječku pro nabíjení motocyklové gelové baterie 18 Ah.
Děkuji za odpověď. Chlumský.

Příspěvek vložil: Vladimír Chlumský dne: 9.04.2010 v 11:09 Odpovědět
RE: Gelové baterie

jedná se opravdu o gelový akumulátor? nejedná se pouze o AGM?

Příspěvek vložil: Jichajd dne: 22.07.2010 v 18:07 Odpovědět
RE: Gelové baterie

Dobrý den, ano je to možné. S pozdravem Josef Barták

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 9.04.2010 v 11:04 Odpovědět

Hodnocení výrobku

Vaše jméno:
Ověřovací text:
(vyplňte "nospam")
Komentář:
Vaše hodnocení: