Mohlo by Vás zajímat

Nabíječka autobaterií
VCW 12000
Nabíječka autobaterií  VCW 12000
Obj.č.: 855980 1 919,-
Nabíjecí stanice pro olověné akumulátory
CT-8000Pb
Nabíjecí stanice pro olověné akumulátory  CT-8000Pb
Obj.č.: 200080 6 490,-
Množstevní sleva
Automatická nabíječka autobaterií

Automatická nabíječka autobaterií

VC-2000

Obj.č.: 855978
  • // Aktivuje baterie s obsahem sulfátu
  • // Oživuje zcela vybité baterie
  • // Impulzní udržovací nabíjení pro maximální životnost
1 590,- Kč vč. DPH
1 314,05 Kč bez DPH
Stav na skladě:Skladem
Hodnocení: (0)   (Hodnotit)
Přidat k oblíbeným: přidat (Musíte být přihlášeni zde)

Popis

Vysokofrekvenční nabíječka se 4-stupňovou plně automatickou nabíjecí charakteristikou IUoUp bez napěťových špiček. Impulzní udržovací nabíjení zajišťuje připravenost baterií na 95 až 100 %. Zařízení může být na baterii připojeno trvale.

Obsah balení:

//  Nabíječka
//  Kabel pro rychlé připojení s kabelovými oky a bateriovými svorkami

Vlastnosti

//  Řízená mikroprocesorem
//  Ochrana proti stříkající vodě (IP 45)
//  Rychlé připojení
//  Ochrana proti sulfataci

Obrázky výrobku

Technické parametry

Porovnat s jiným výrobkem
Automatický test akumulátoruAno
Rozměry(D x Š x V) 150 x 60 x 30 mm
Max. zpětný proud1,5 mA
Funkce vybitíNe
Grafický displejNe
Nabíjecí výkon (max.)70 W
OchranaIP45
Nabíjecí proud (max.)1,5 A resp. 5 A
Určen proOlověné a gelové akumulátory, akumulátory se skelnou vatou (AGM) a bezúdržbové akumulátory
Nabíjecí napětí14,4 V
Pomocný startovací proud (12 V)0 A
Napětí akumulátoru12 V
Funkce nabíjení (akumulátoru)4-stupňová
Doporučená kapacita akumulátoru2 až 100 Ah
Obnovit/regenerovatAno
Provozní napětí, široká oblast (110 - 240 V)Ano
Provozní napětí (num)100 až 240 V
Hmotnost0,37 kg

Příspěvky k tomuto výrobku

Nadpis příspěvku:
 
Jméno:
E-mail:
(zadejte, pokud si přejete zasílat odpověďi e-mailem. E-mailová adresa nebude zveřejněna)
Dotaz:
Ověřovací text: (vypočítejte " 2 x 4 ")
Nadpis příspěvku:
Jméno:
E-mail:
(zadejte, pokud si přejete zasílat odpověďi e-mailem. E-mailová adresa nebude zveřejněna)
Dotaz:
Nabije baterii jen na 12,5 V (12,4 V). Je to normální?

Hezký den.
Mám tuto nabíječku již něco přes 2 roky, ale teprve nedávno jsem si pořídil i voltmetr a zjistil jsem, že mi baterii (olověnou bezúdržbovou 65 Ah) nenabije na víc, než 12,5 V. Nejdříve jsem myslel, že je to chyba baterie, ale prodejce (značková prodejna Varta) mi baterii proměřil a řekl, že je nabitá jen na 75 %. Na víc ji však nenabiji, protože se se po chvíli na nabíječce rozsvítí kontrolka plného nabití. To samé jsem nyní zjistil i na baterii v druhém autě, které je úplně nové (z výroby), baterie "Ford" 75 Ah. Po nabití (zelená kontrolka) a odpojení mám na baterii napětí jen 12,4 V. Víc ji nenabiji, i když to zkusím opakovaně. Voltmetr jsem také překontroloval, ukazuje správně. Dle informací by mělo být napětí 100 % nabité baterie > 12,6 V. Je to chyba nabíječky a jde nějak odstranit, nebo se takto chová tato nabíječka standardně? Bohužel jsem si problému dříve nevšiml (nebylo jak) a nabíječka již není v záruce.

Příspěvek vložil: Petr Luska dne: 17.04.2018 v 18:43 Odpovědět
RE: Nabije baterii jen na 12,5 V (12,4 V). Je to normální?

Dobrý den,
pokud není nabíječka připojena přímo k akumulátoru, může docházet ke zkreslení měření nabíječky a tím i nedobíjení akumulátoru. Jestliže však nabíječku připojujete přímo k akumulátoru, bude se jednat o závadu a nabíječku doporučuji reklamovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 18.04.2018 v 16:46 Odpovědět
Nabíjení trakčních baterii

Dobrý den
Je tato nabíječka vhodná i na trakční baterie?
Děkuji
Gulda

Příspěvek vložil: Pavel Gulda dne: 29.08.2017 v 12:05 Odpovědět
RE: Nabíjení trakčních baterii

Dobrý den,
ano, tato nabíječka je vhodná pro trakční baterie založené na bázi konvenčních zaplavených akumulátorů, které známe z běžného provozu - například autobaterie.
s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@voltcraft.cz dne: 29.08.2017 v 13:08 Odpovědět
Autobaterie EFB

Dobry den,
je tato nabijecka vhodna i pro autobaterie s technologii EFB (pro Start/Stop automobily bez rekuperace)?

Dekuji za odpoved.

Příspěvek vložil: Martin dne: 19.01.2017 v 11:31 Odpovědět
RE: Autobaterie EFB

Dobrý den,
ano tato nabíječka je vhodná pro všechny typy olověných článlů: moré, gelové, s glass fíbrem i polester rounem. Tyto technologie zlepšují odolnost, cyklovatelnost a kapacitu na objem akumulátoru, základ je stejný: olovo - kyselina.

s pozdravem
Richard Lažanský

Příspěvek vložil: technik@voltcraft.cz dne: 20.01.2017 v 12:51 Odpovědět
12V a 6V

Dobrý den,
zajímalo by mě, zda tuto nabíječku mohu použít i pro 6V baterie (motobaterie) pro jejich nabíjení a udržování přes zimu.

S pozdravem

Jenda

Příspěvek vložil: Jenda dne: 15.11.2015 v 23:44 Odpovědět
RE: 12V a 6V

Dobrý den

Tato nabíječka umí nabíjení pouze 12V akumulátorů.

S pozdravem

Jakub Vaněk

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 16.11.2015 v 16:41 Odpovědět
rychle se rozsvítí plně nabito

Dobrý den, při standartním zapojení a proběhnutí inicializace na vybitou baterii (startér sotva točí motorem) se během 1 minuty, po kontrolce nabíjín, rozsvítí kontrolka plně nabito. Baterie samozdřejmě tu kapacitu nemá. Je to důvod k reklamaci. Otestoval jsem to na autě i motorce.

Děkuji za odpověď

Příspěvek vložil: Pavel Culek dne: 19.02.2015 v 18:20 Odpovědět
RE: rychle se rozsvítí plně nabito

Dobrý den,
pokud jste vyloučil chybu nabíječky jejím otestováním na jiném akumulátoru, tak prosím nabíječku reklamujte.
Děkuji
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 20.02.2015 v 13:56 Odpovědět
dotaz na nabijecku.

prosim vas mam na vas dotaz.zakoupil jsem si nabijecku voltcraft vc 2000.potrebuju nabit gelovou baterku fiamm fg 20722.12v 7,2ah.asi po 14hod nabijeni mi stale sviti kon.standby a trvale blika symbol klic.nevycetl jsem v navodu co by to melo znamenat.prosim o radu.za kladne vyrizeni predem dekuji..duty jindrich dlouha lhota 39 mlada boleslav 294 05.mob.737 82 81 16.

Příspěvek vložil: duty jindrich dne: 6.01.2015 v 08:41 Odpovědět
RE: dotaz na nabijecku.

Dobrý den,
nabíječka má pravděpodobně problém s kvalitou akumulátoru, kontrolka klíče značí, že se jej snaží nabíječka oživit, to může trvat podstatně déle než samotné nabíjení. Pokud by ani po několika dnech nedošlo k přechodu do standardního režimu nabíjení, je něco špatně, pokud Vám nabíječka jiný akumulátor bez problémů nabíjí, bude pravděpodobně vadný původní akumulátor.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 9.01.2015 v 10:05 Odpovědět
Trvale blikající kontrolka se symbolem klíče

Dobrý den,

po připojení na zcela vybitou baterii (olověná 12V 45Ah) začne na nabíječce blikat symbol klíče a trvale svítí standby. Tlačítko Mode nereaguje. V tomto "oživovacím" procesu je baterie již cca 12 hodin a stále žádná změna. baterie má aktuálně 3,6V a při připojení nabíječky se napětí vůbec nemění. Vypadá to, že nabíječka je vadná?

Děkuji a přeji hezký den

Příspěvek vložil: Marek Slivanský dne: 10.10.2014 v 08:57 Odpovědět
RE: Trvale blikající kontrolka se symbolem klíče

Dobrý den,
závadu prosím nehledejte v nabíječce, pokud má akumulátor napětí pod cca 8V a není to krátce po vysokém vypětí, znamená to nenávratně neprovozuschopný akumulátor.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 13.10.2014 v 16:04 Odpovědět
Stále blikající kontrolka se symbolem klíče

Dobrý den,
po připojení baterie, která nebyla delší dobu (ne však déle než 3 měsíce) kontrolována a nabíjena, kontrolka se symbolem klíče stále, a to i po 12 hodinách, stále bliká a tlačítko "Mode" nereaguje.
Děkuji za odpověď a zdravím.
Jan Slavíček

Příspěvek vložil: Jan Slavíček dne: 25.03.2014 v 09:19 Odpovědět
RE: Stále blikající kontrolka se symbolem klíče

Dobrý den,
nedokáži posoudit, zda se jedná o normální stav či nikoliv. Nicméně 12-ti hodinový oživovací cyklus se mi zdá dosti dlouhý. Zkuste v tomto stavu změřit napětí na akumulátoru, jestli nabíječka pracuje nebo ne.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 26.03.2014 v 15:13 Odpovědět
vlastnosti technologie čistý vápník

Good morning
A question that may be of interest to many users. Can I charge batteries that have pure calcium technology? such as
Banner Starting Bull 560 10, 60Ah, 12V (56010)
Thanks
Max

Dobrý den
Otázka, která může být předmětem zájmu mnoha uživatelů. Mohu nabíjet baterie, které mají čisté technologie vápníku? jako je například
Banner Starting Bull 560 10, 60Ah, 12V (56010)
Díky
Max

Příspěvek vložil: Max dne: 15.01.2014 v 22:41 Odpovědět
RE: vlastnosti technologie čistý vápník

Good afternoon,
this charger is suitable for the charging of pure calcium batteries.
Tato nabíječka je vhodná pro nabíjení akumulátorů s technologií čistého vápníku.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 17.01.2014 v 16:59 Odpovědět
nabíjení baterie v karavanu

Dobrý den,
prosím hledám nabíječku pro 12V klasickou baterii v karavanu tzn. potřebuji ji trvale nechat připojenou k baterii.
Jaký proud bere z baterie když není napájení 230V? Dokáže nabíječka automaticky přejít z udržování zpět na nabíjení?
U karavanu potřebuji aby při přivedení 230V nabila vždy bat na 100% pak udržovala ale pokud bez odpojení napájení 230V odčerpám v udržovacím režimu energii z baterie tak aby ji začala zpět dobíjet. Popř. který jiný typ je vhodný pro tuto aplikaci.
Děkuji.

Příspěvek vložil: Jarda dne: 1.10.2013 v 00:25 Odpovědět
RE: nabíjení baterie v karavanu

Dobrý den,
nabíječku můžete použít uvažovaným způsobem, při odpojeném napájení je zpětný proud nabíječky max. 1,5mA.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 1.10.2013 v 13:36 Odpovědět
Nabíjení

Dobrý den. Chci se zeptat, zda jde nabíjet autobaterie v autě bez odpojení kabelů. Po odpojení se mě totiž vymaže paměť nastavení oken atd.

Příspěvek vložil: Václav dne: 30.09.2013 v 14:02 Odpovědět
RE: Nabíjení

Dobrý den,
principiálně lze nabíjet akumulátor, aniž by byl odpojen od automobilu, výrobce nicméně ve vlastním zájmu doporučuje před nabíjením akumulátor od vozidla odpojit, je to z toho důvodu, kdyby byla nějaká závada na nabíječce nebo v elektroinstalaci vozidla a došlo k nepřímé další závadě. Jinými slovy tedy nabíjení akumulátoru bez odpojení od vozidla je na Vaši zodpovědnost.
s pozdravem
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 1.10.2013 v 10:13 Odpovědět
Nabíječka, pro auta i motorky?

Good morning
Wonder if this charger has the ability to recharge batteries for motorcycles and cars. In particular, I have these two batteries: YUASA YB9-B, 12V, 9Ah (Motorcycle) and AC Delco 101-6MF (Cadillac CTS) (Ah I do not know of this battery). I am a foreigner and I speak a little Czech. I hope the question is understandable. Thanks Max

Dobrý den
Zajímalo by mě, jestli to nabíječka má schopnost dobíjet baterie pro motocykly a automobily. Zejména jsem tyto dvě baterie YUASA: YB9-B, 12V, 9Ah (motocykl) a AC Delco 101 6MF (Cadillac CTS) (Ah Nevím této baterie). Jsem cizinec a mluvím trochu česky. Doufám, že tato otázka je pochopitelné,
Díky Max

Příspěvek vložil: Max dne: 16.09.2013 v 17:54 Odpovědět
RE: Nabíječka, pro auta i motorky?

Good afternoon Max,
you can use this charger for this purposes.
Best regards
Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 17.09.2013 v 16:45 Odpovědět
Baterie není detekována

Po připojení baterie nenastane žádná změna v chování přístroje. Tedy nebliká "test mode" ani "alarm" ani "standby". Stále nepřerušovaně svítí "standby" a tlačítko "mode" nemá žádný účinek. Napadá vás, v čem by mohl být problém?

Příspěvek vložil: Radim Klepetko dne: 12.03.2013 v 14:41 Odpovědět
RE: Baterie není detekována

Dobrý den,
zkuste nejprve změřit napětí na akumulátoru, zda-li není příliš nízké. Dle popisu to ale spíše vypadá na závadu, doporučuji nabíječku reklamovat.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 13.03.2013 v 11:03 Odpovědět
Nabíječka autobaterií VC 2000

Děkuji za odpověď ale stále mi není jasné, zda při zapnutí symbolu sněhové vločky si nabíječka pamatuje, že má dobíjet autobaterii jejíž symbol je již zhasnutý.

Příspěvek vložil: Pavel Valášek dne: 20.02.2013 v 17:07 Odpovědět
RE: Nabíječka autobaterií VC 2000

Dobrý den,
mód se symbolem vločky je určen pouze pro nabíjení autobaterií, tedy vyšším prouden. Pro nabíjení motocyklových akumulátorů je k dispozici pouze standardní nabíjení.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 21.02.2013 v 12:02 Odpovědět
v příručce uvádíte, že při zapnutí svítí tři kontrolky

Dobrý den. Po zapnutí přístroje a připnutí konektorů a následně tlačítkem MODE dojdu na symbol automobilu a když dále se snažím o rozsvícení symbolu sněhové vločky, tak po stlačení Mode dojde k rozsvícení tohoto symbolu ale symbol automobilu mě tím zhasne Takže mi nesvítí tři kontrolky, ale pouze kontrolka plného nabití baterie a kontrolka sněhové vločky. Prosím o radu, případně na koho se mám obrátit a kam. Děkuji, Pavel Valášek Úvaly

Příspěvek vložil: Pavel Valášek dne: 19.02.2013 v 23:24 Odpovědět
RE: v příručce uvádíte, že při zapnutí svítí tři kontrolky

Dobrý den,

je normální chování nabíječky, pokud svítí pouze jedna kontrolka odpovídající právě probíhající funkci resp. režimu.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 20.02.2013 v 13:02 Odpovědět
Poradny popis by byl lepsi ...

Tady skutrista Hondfa Jazz a SH:)
Taky by bylo vhodne zde vlozit oznamenicko,
zda inzerovana nabijecka slouzi i oficialne na GELOVE BATERIE novych stroju japonske vyroby.
Prece si nenechame, hlavne pri zimni odstavce aku znicit.
Neni to Cina???
Jiz jsem neco podobneho zazil....
Je nas v okoli vic, co jezdime i servisujeme..
S pozdravem Luba z Jevicka:)

Příspěvek vložil: Luba jr. dne: 30.09.2011 v 08:17 Odpovědět
RE: Poradny popis by byl lepsi ...

Dobrý den,

nabíječka je vhodná i pro gelové akumulátory. Více není specifikováno.

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 30.09.2011 v 11:09 Odpovědět
Kontrolka se symbolem klíče.

Mám dotaz co znamená,když tato kontrolka po připojeni na akumulátor nesvítí,ale bliká.V návodu se píše jen že svítí.

Dík za info.

Příspěvek vložil: František dne: 30.11.2010 v 10:10 Odpovědět
RE: Kontrolka se symbolem klíče.

Dobrý den,

pro analýzu potřebuji vědět, jaká kontrolka se takto chová, kontaktujte mě prosím na emailové adrese technik@conrad.cz.

děkuji

s pozdravem

Michal Kovalčík

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 1.12.2010 v 16:12 Odpovědět
RE: Kontrolka se symbolem klíče.

Dobrý den.Taky bymě zajímalo proč kontrolka KLÍČE po připojení k baterce bliká.V návodu je psáno,že má svítit.
Děkuji za odpověď.

Příspěvek vložil: Radovan Švach dne: 7.11.2012 v 17:11 Odpovědět
RE: Kontrolka se symbolem klíče.

Dobrý den,
kontrolka jinou funkci než signalizaci kontroly stavu akumulátoru a signalizaci oživení akumulátoru nemá. Výrobce tedy pravděpodobně zmenil zbůsob indikace těchto stavů.

S pozdravem
Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 8.11.2012 v 11:11 Odpovědět
Moznost nabijeni pres konektor zapalovace.

Zdravim.

Mel bych dotaz zda nabijec umoznuje po doplneni prislusne koncovky fungovat i pres pripojeni zdirky zapalovace.
Konkretne Ocravia 2002 TDI.
Zena jezdi celkem casto jen kratke jizdy a tim bych vyresil oziveni aku pres zimu.

DIky za info.

M.

Příspěvek vložil: Mates dne: 24.11.2010 v 14:51 Odpovědět
RE: Moznost nabijeni pres konektor zapalovace.

Dobrý den,
tato nabíječka je určena pro přímé připojení na svorky akumulátoru. Připojení přes zásuvku zapalovače nedoporučuji, protože nabíječka může nabíjet proudem až 5 A a vzhledem velkému množsví přechodových odporů na cestě k akumulátoru může docházet ke zkreslení napětí při vlastním nabíjení.

S pozdravem

Pavel Vacek

Příspěvek vložil: technik@conrad.cz dne: 25.11.2010 v 16:11 Odpovědět

Hodnocení výrobku

Vaše jméno:
Ověřovací text:
(vyplňte "nospam")
Komentář:
Vaše hodnocení: